No sé com parlar-li...
Hola, mira el meu problema és que aquest any que vaig a quart d'ESO hi ha un noi de l'any passat que ha repetit i porto des de que va començar el curs darrera d'ell. Jo vull parlar amb ell a l'escola però va amb els "popus" i ami no m'agrada, el màxim que he parlat amb ell ha estat hola i un altre dia "els meus mistos" i ell "Ai si" I avui m'he aixecat i l'he vist conectat al Facebook i li he posat una M (no sé perquè però he deixat caure el dit al teclat i ha estat aquesta la lletra que li he enviat. Ell m'ha respós amb una altre M i jo li he posat la tipica cara de ":')" però no em contesta i encara no ho ha llegit. Vull parlar-li però no sé com, perquè em fa por que em tracti de tonta parlant de tonteries amb ell i que em contesti per pena...
InterPersonal

Hola Ariiadna! Doncs jo et recomanaria que no facis tan cas a aquests pensaments de si pensarà que ets tonta, de si et fa por...això et porta a anticipar coses que no han passat i que potser n'hi passaran!! Intenta fer-te un pla epr a poc a poc fer coses per aproximar-te a ell: digua-li més hola, busca coincidir amb ell en situacions, etc. Fes-te una pregunta: i si et tracta de tonta valdrà la pena estar amb ell o lluitar per ell? i tu vols que la gent et contesti per pena? Et recomano que tiris endavant amb el que vulguis tu mateixa! Si vols parlar amb ell , parla, si li vols escriure al facebook, escriu-li, etc...ves-te aproximant a ell i veuràs com respon! I que no et limitin els teus pensaments!! recorda les preguntes que t'he fet: valdria la pena estar amb algu que no respecte com sóm? Pensa tot el que pots aprendre d'afrontar-te a les ves pors ! Ànims! Eli Aulet wwww.interpersonal.cat