No se que fer...
Hola!
Tinc una obsesió amb el meu pes, sóc una noia de 15 anys (fets recentment) peso 1,50Kg i medeixo 1,60. Tothom em diu que estic bé però jo em veig grassa, i em veig malament amb el biquini...
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, per això la gent et diu que estàs bé, no necessites aprimar res. De fet, el problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa. O sigui, és un problema de percepció. La manera d'arreglar un problema de percepció no està en aprimar, sinó en aprendre a veure't tal i com ets i a valorar-te de forma positiva. Per aconseguir-ho, fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu (pots demanar ajuda a familiars i amics), donat permís per tenir defectes com tothom i parla amb la gent que et fa sentir bé sobre com et sents i les preocupacions que tens, parlar-hi et vindrà bé. Molts petons!!