amic o algo mes?
ultimament parlo molt amb un noi i som molt amics pero nose si es nomes amistat o algo mes.. no vull dirli el que sento perqe krek que em rebutjara i que perdrem completament lamistat... nose que fer!
InterPersonal

Hola anònima 123! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Una cosa clara és que tampoc has de fer les coses amb pressees. Et pots donar temps i deixar que la vida et sorprengui amb el que vagi passant. Si sóu bons amics, confia en aquesta amistat en el tema de poder-te sentir segura sobre poder-li dir el que sents. Digua-li que estàs molt a gust amb ell, que et diverteixes molt amb ell, etc. Digua-li com et sents com estàs amb ell i veuràs com reacciona. Pot ser un bon primer pas per començar a expressar els teus sentiments. I si veus que necessites dir-li directament que t'agrada i en tens ganes, doncs ho pots fer i ja veuràs què passa, no t'anticipis a la resposta!! Evidentment tocarà afrontar les consequüències sigui quina sigui la resposta, però si en tens ganes, endavant! Valora aquestes opcions que t'he escrit, fes una llista de pros i contres i comença per la que sentis que tens ganes, ara! no t'oblidis dels aprenentatges que faràs sigui quina sigui la conseqüència. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat