No se que fer
Aixo no surtira de aqui no?
Mira, tinc tres nois que diuen que volen estar amb mi i aixo pero ami no m'agrade ningun dels tres i tinc bastants problemes a casa i no se com solucionar aixo em podrieu ajuda o aconssellarme u necesito ja he sofrit bastant i no se com dirlis que no vull esta amb ells :(
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal. Pots estar ben tranquil/a que per part nostra això no surt d'aquí.
En primer lloc, si no t'agrada cap dels 3 nois que volen estar amb tu no tens perquè estar-hi ni t'has de justificar amb ningú. No estem obligats/des a dir que "sí" si no tenim ganes de fer una cosa o d'estar amb algú que no ens agrada. Si, a més a més, per molt que ells et vinguin al darrera o que algun t'agradi, ara no tens ganes d'estar amb ningú perquè tens altres problemes o preocupacions a casa, no t'hi obliguis. Trobo que fas molt bé en reconèixer que ara com ara no tens ganes o no estàs preparada per tenir una relació i demostra que ets una persona adulta, tot i que no sé l'edat que tens. Simplement diga'ls-hi, amb total normalitat i respecte, que ara no tens ganes de tenir una relació i ja està. Potser podeu ser amics amb algun d'ells i encara pot anar més bé.
Confio en què ho faràs bé i t'entendran. Cuida't i gràcies per confiar en nosaltres.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat