Transtorn alimentari
Hola! Tinc 14 anys, fa uns anys vaig pasar per moments molt dificils, i jo em veig grassa desde sempre, aleshores vaig començar a vomitar després de cada menjar, pero es que menjava molt poc, i lo poc que menjava ho vomitava. Aleshores mediria 1'58 o aixi i pesava 66, vaig acabar pesant 57 en molts poc temps (aixo em va durar unes 3 semanas) ja que amb l'ajuda de amigues pues ho vaig deixar. Pero osigui vaig estar deixan-ho i tornan-ho ha fer durant 2 anys... Ara fa 1 any aproximadament que no ho faig, el cas es que ara medeixo 1'64, faig 2 cops a la setmana flamenco, i els altres dies vaig al gimnas. Pero ara com que em torno a veure molt grassa ja que m'he engreixat bastant, ara peso 63 i cada cop tinc menys ganes de menjar i no vull acabar com vaig acabar. Per l'alimentació no crec que sigui perque jo he estat anant a una nutricionista durant molt de temps i se menjar bé, menju de tot i verdura moltisima. Tinc por perque no vull estar tant malament com vaig estar pero a vegades les forces em traicionen i son massa debil, i podria acabar com abans... m'agradaria que no s'enteres ningú, ni tan sols els meus pares, i sincerament, no sé que fer, ajudam sisplau..
Sara Bujalance

Hola Smiile311! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques és normal que estiguis preocupada ja que es pot arribar a passar realment malament amb tot aquest tema. L'angoixa és tan gran que tota la vida es pot veure perjudicada per la preocupació pel pes, tant que en alguns casos es pot convertir en una malaltia mental greu com l'anorèxia. Per evitar el patiment, i per evitar una malaltia greu és necessari que parlis sobre el que t'està passant. Quedant-ho a dintre i sense parlar-ho serà difícil superar-ho perquè la preocupació pel pes guanya terreny com més callada et quedis. Per tant, i encara que costi, és important que ho parlis amb amics i pares. Explicar i compartir la teva preocupació rebaixarà l'angoixa i evitarà que empitjori perquè amics i familiars t'ajudaran a sentir-te bé i evitar una malaltia. Oi que si els teus pares o amics tinguessin un problema voldries saber-ho per ajudar-los? A ells els passa igual, volen ajudar-te, així que deixat ajudar. Molts petons!!