Tinc una amiga bulimica?
Hola, crec que tinc una amiga bulimica no vol mejar mai i quan ho fa vomita, tambe es molt insegura i no li agrada res del seu cos fiscament, es veu gorda tot i que no ho esta. Sempre esta mirant-se al mirall dient que es veu gorda tot i que no ho esta. Mira fotos de noies anorexiques i li agrada el cos que tenen, ella vol esta igual.
Jo i una la volem ajudar que es vegi ve amb el seu cos i no fagi el que fa. Que podem fer o com la podem ajudar?
Sara Bujalance

Hola mandarina! Els amics teniu un paper molt important a l'hora d'ajudar a algú que té problemes amb el seu cos, però malauradament no podeu curar a algú que té un trastorn de la conducta alimentària, com sembla que té la vostra amiga. Per curar-se és indispensable que els seus pares la portin al metge. El que podeu fer les amigues, que és molt important i ella ho agrairà molt, és estar al seu costat, escoltar-la i mostrar-li afecte i suport. Animeu-la a que demani ajuda als pares i/o professors, i si no ho fa, parleu vosaltres directament amb els seus pares o amb els professors. Si ho feu és possible que al principi s'enfadi, però passat un temps no només ho entendrà, sinó que també ho agrairà, sabent que això és el que fan els amics de debò. Molts petons, sou unes bones amigues!