ajuda siusplau!! URGENT!!!
Porto un temps que ja no em sento a gust amb el meu cos i ara s'han possat a criticar-me de que si estic gorda i tot aixo, m'agradaria aprimar-me d'una forma bastant rapida perque l'estiu s'acosta i vull sentir-me be amb mi mateixa.
Algun remei per poder-me aprimar? Necessito una resposta per posar-la a terme com abans millor.
petons adolescents :*
Sara Bujalance

Hola! Primer, aprimar de forma ràpida no és gens recomanable perquè és molt perillós per a la salut i perquè l'únic que aconsegueixes és tornar a guanyar el pes tan ràpid com l'has perdut al cap de molt poc. La única i millor manera d'aconseguir un bon pes és menjar equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport habitualment. Però el més important de tot, passa dels comentaris que et facin, no val la pena que vulguis aprimar pel que t'han dit uns antipàtics. El teu cos és teu, i els altres no n'han de fer res! No permetis que aquesta gent perjudiqui la teva autoestima! A més, pensa que insulten per fer mal, sense importar-los si el que diuen és veritat o no. És a dir, que aquesta gent digui que has de perdre pes no vol dir que sigui veritat. I en el cas de que et sobri pes, és cosa teva, no d'ells! Passa olímpicament, la teva autoestima ha d'estar per sobre d'aquests maleducats! Parla amb amics i familiars sobre el que et diuen, t'ajudaran a sentir-te bé. MOlts petons!!