No se que hem pasa!!!!
Fa temps et vaig enviar una consulta dient que cada vegada menjo menys i això y que podría ser anorexica nerviosa, pero es que ara no se que hem pasa. No puc evitar menjar compulsivament menjar brossa(xuxes, croissants, kinders... De tot) i es just el contrario que feia a vans. Pero despejes el vomito i jo això a vans no ho feia. He passat d' una talla 38 a una 34 i vull seguir baixant de talla. Crec que la meva mare s' ha donar conte i hem diu que com fasi tonterías amb el menjar men vaig de casa. Vaig probar dedirlis als meus pares pero em fa por, perque encara em veig grassa... No se que fer. AJUDAA😫😫😫
Sara Bujalance

HOla! El que t'ha passat és habitual. Molts cops quan algú comença menjant poc es troba que al cap d'un temps li passa just el contrari: no pot parar de menjar. Pel que dius és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària, i per això és molt important que parlis amb els pares. Sé que fa por, però és necessari que ho facis. A més, en realitat no has de tenir por perquè són els teus pares, t'estimen i encara que reaccionin posant-se tristos, nerviosos o enfadats, s'alegraran de que els hagis dit perquè és la única manera de poder ajudar-te. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i ells tenen dret a ajudar-te, tal i com a tu t'agradaria ajudar-los si ells tinguessin un problema, així que parla amb ells el més aviat possible. MOlts petons!!