CALORIES QUE INGERIM
Hola! Primer de tot, gràcies pel consultori! <3
Volia fer una pregunteta...
Com puc fer per mirar si un producte engreixa molt? M'han dit que una manera és mirar les calories, però, a partir de quantes engreixa molt??
Moltes gràcies per l'atenció, un petó *.*
Sara Bujalance

Hola cinderella! Mirar les calories no és gaire útil perquè no es tracta d'això, sinó que es tracta de dur a terme una alimentació equilibrada i variada i, al mateix temps, fer esport de manera habitual. No cal que contem calories, el que cal és que aprenguem a menjar de manera natural i no amb calculadora. A més, pensa que estàs en edat de creixement, estàs estudiant i això vol dir que el teu cos necessita calories. La millor pauta que podem seguir per assegurar-nos una alimentació equilibrada, variada, suficient i sense calories en excés és basar-nos en la piràmide alimentària, aquí la tens:
Molts petons!!