Baixar de pes...
Hola, soc una noia,tinc 18 anys i medeixo 1,73m. avans pesava 62quilos, pero en tres mesos (de octubre a decembre) e guanyat 10quilos i ara peso 73quilos. a mitjan de febrer vaig començar a anar a correr tres cops per setmana, 10quilometres cada cop. e deixat de menjar guarreries, xuxes, xocolata, bollos, etc. i bec molta aigua. menjo menos calories qe abans i molt variat, amb moltes fruites i verdures. la setmana passada me vaig pesar a labalança (no me pesava desde febrer) i encara peso 73quilos. me vaig deprimir perqe despres de dos mesos de currarmho no tinc bons resultats, i de debo vull treurem aqestos 10quilos de més. tot i qe bastanta gent mha dit qe mhe aprimat i qesem veu millor, jo no mho veig, me veig igual que fa dos mesos. i a mes la balança encara marca que peso 73quilos... no se q fer. no crec q la balança estigo trencada, pero si tothom diu q mhe aprimat, perq la balança diu q no? aixo mesta molestant molt i mestic deprimint. ajuda siusplau!
sento qe he perdut dos mesos per a res, tot i qe no deixare de currarmho i de menjar sa.
Sara Bujalance

Hola! Pot ser que hagis aprimat sense baixa quilos. M'explico, pots perdre volum perdent greix i pujar pes treballant múscul, per això té sentit que mantinguis el pes tot i que la gent et veu més prima. A més, el teu pes ja està bé, no cal que aprimis res. El que sí és important és que vagis al metge si observes baixades o pujades de pes brusques, perquè això podria estar relacionat amb algun tema de salut, així que per sortir de dubtes, ves al metge i demana-li consell, ell/a et dirà si la teva salut està bé. Molts petons!!