el rejimen
ola grasies de antemà i salu2 a tots.
Jo soc de equador, i al arribar a españa no se lo k se menje per aqui pues el menjar no magrade es molt ocsidental.
Jo sol volia saver pues si que he de fer pq porto mols dies sense provar pisca de bocado i lla tinc gana
aconselleu una dieta lo mes internasional posible i q sadapti a la meva climatologia
grasies per tot em dic esequiel lavetsi
Sara Bujalance

Hola Esequiel! Entenc que deu ser difícil adaptar-se a una nova manera de menjar, això és una cosa que ens costa a tots, però poquet a poquet i amb una mica d'esforç ens anem acostumant als nous hàbits alimentaris. No hi ha cap dieta "internacional", en general es cuina en funció dels aliments que es tenen a prop i de la forma que es transmet culturalment. El millor que pots fer és intentar, poc a poc, acostumar-te als aliments que hi ha per aquí. Comença pels que et costi menys i a mida que els vagis adquirint, ves afegint els que més costen. Prova de menjar plats cuinats de forma senzilla ( a la planxa, per exemple), sense gaires salses o condiments, així són més fàcils de passar. I demana a casa que et preparin plats ecuatorians, també és important que continuis menjant plats d'Ecuador. També pots aprendre a cuinar-los. Molts petons!!