Cuixes
Hola adolescents!
Només voldria saber si es normal el que em pasa. Mira, a mi el meu cos m'agrada, però cuan em miro les cuixes ... Quin horror! A mi mes igual el que diguin els demés, pero el problema es que a mi no m'agrada gens, necesito ajuda ja! moltes vegdes em sento acomplexada, moltíssimes, i no se que haig de fer.He fet dietes pero només he aconseguit baixar mig quilo per mes, i ara que s'apropa l'estiu... Necesito que em digueu com fer-ho, que haig de menjar o algo per l'estil. Porto dos anys avergonyida i crec que em mereixo sentir-m'he orgullosa de mi mateixa.
Siusplau no digueu el de sempre (No pots aprimar només una part del teu cos o no facis cas als demes) Això es seriós,necesito un consell.
Petons.
Sara Bujalance

Hola Martaaa! El que pots fer és menjar equilibrat i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta, step, patinatge i/o exercicis com aquests treballaràs cuixes especialment:
Tot i així recorda que el cos també depèn d'un factor genètic que no podem canviar i pel qual és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé. De fet, jo crec que pots sentir-te orgullosa de tu mateixa tinguis el cos que tinguis. El físic no el triem i no hauria d'influenciar en la forma com ens valorem. A més, és absolutament normal que el cos d'una dona presenti unes cuixes més amples. Això és així perquè és un cos dissenyat per dur a terme un embaràs i parir algun dia, i això sense cuixes i caderes amples no és possible. Que les dones tinguin cuixes amples és tan normal com el que fet de que els homes tinguin l'esquena ampla. Molts petons!!