Preocupadíssima
Hola!
Aquesta consulta no és per mi, és per una amiga que (crec, de fet per aixo pregunto) té un problema amb el menjar.
Pesa uns 41 quilos (segons el que em va dir) i fa com 1'60m. Estic molt preocupada perque ella l'altre dia ens explicava que va anar al metge i li va dir que s'havia d'engreixar... el cas es que jo trovo que es veritat perque esta massa prima per tenir 13 anys. Pero ella s'intenta engreixar i no pot, i al contrari, jo noto que esta mes prima i ella també. Tot aquest problema es per una relacio que va tenir fa un temps.
De debò que estic molt preocupada i no se que fer perque mengi, una altra amiga i jo no sabem que dir-li perque mai ens haviem trobat en aquesta situacio, per aixo pregunto. Què podem fer perque vegi que esta molt be de pes? De fet, sempre ha estat be. I com ho podem fer perque mengi o perque al menys no s'aprimi més?
Sara Bujalance

Hola! El millor que podeu fer és escoltar-la i demostrar-li que esteu al seu costat i que l'estimeu tal i com ets. Això, encara que no ho sembli, és moltíssim i segur que ella ho agrairà molt. No li parleu ni de menjar ni de pes, això potser la angoixa. Millor parleu-li de com se sent per dintre i simplement escolteu-la i estigueu allà. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de mostrar suport, però malauradament no podeu curar-la si té un problema i fer que mengi, d'això s'han d'encarregar els metges, i els que l'han de dur són els seus pares. Molts petons!!