SOMNIS?sjdhasjkdhaksda
Avere, tinc problemes amb el tiu k m agrada perke ho vam deixar fa poc el lio que teniem, pero a mi em segueix agradant i li vaig al darrere. Ahir vaig anar a veure-lo i no va voler parlar amb mi per que vaig fer-li mal amb uns asumptes. El cas esque avui he somiat que anava amb ell i els seus amics i li deia que m'agradava i m'abarçava i era molt carinyos(cosa que ell mai faria).Aixo ja ho he somiat dues vegades. I abans d'ahir vaig somiar que mirava el seu estat de whatsapp i posava que estava sortint amb una noia que no conec.. Dons no ho entenc..
(anonim)
InterPersonal

Hola. sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, això de la interpretació dels somnis de vegades és una mica difícil...i et diria que tampoc sempre tenen una única interpretació. T'has plantejat per què vas deixar la relació o el lio que tenies amb ell' potser és perquè ja hi havia coses que no t'agradaven...no sé. Un altre tema, aquest sí relacionat amb lo que expliques del somni, per què dius que en el somni ell era molt carinyós però en realitat ell mai ho faria d'abraçar-te?. Perquè no és carinyós realment o perquè ara no ho seria després del mal aquest que li vas fer?. Pensa què sents realment per aquest noi que no sigui el fet de no tenir-lo en aquests moments...M'entens?. De vegades les persones volem allò que no tenim simplement perquè no ho tenim o perquè ens sembla que ho hem perdut. Reflexiona-hi.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat