no u aguanto mes
Hola, a la meva clase me tinc que asentar amb un nen que me mola...i ell ho sap, ell no li molo, pero fa 2 setmanes que no em para de insultar i dirme fea i coses aixi, i jo intento sudar i no ferli cas pero me estic cansant, li e dit al tutor pero ma dit que no ens pot canviar i no a fet res mes, per que el nostre tutor no serveix de tutor, bueno...pero ja no se que fer! li e dit que callesi pero cada vagada que em parla me insulta o me ofen i a casa quan aribo del insti començo a plorar :( i ja no se que fer, que faig??
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No has d'aguantar més aquesta situació!!!. Suposo que ja no et mola, oi? Està clar que no pots tenir una relació de cap tipus (ni d'amistat ni de parella) amb una persona que et falta al respecte d'aquesta manera. Demana hora per parlar amb el tutor amb tranquilitat (no li diguis així ràpid, entre "passadissos"). Evidentment, explica-ho a casa teva (pares o tutors) i que demanin hora per parlar-hi ells amb el tutor de l'escola, i te'l treguin del costat. Mentrestant però...intenta posar-te valenta i si cal, dura, en la situació. Defensa't verbalment i deixa-li clar que ell no és ningú per insultar-te i ofendre't. Que no vegi que et fas petita...m'entens?. I sobretot deixa-li ben clar que ja no et mola gens.
Endavant. Segur que te'n surts.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat