Ja nose que pensar..
Vaig escriure fa uns dies i em vau dir que possiblement podia estar patint un trastorn alimentari, pero nouse jo crec que no, perque no estic prima com per estar passan per això i ademés nose que em passa ara que tan m'engreixo com m'engordo, si que no estic tenin els millors dies, ja porto aixi més d'una setmana, m'estic tancan massa amb mi mateixa i tinc moltissimes coses al cap, hi ha cops que començo a tremolar sense motiu, sem adormen les cames o mal al pit, esque no se que em passa, ni que pensar, nomes dono toms a les coses. Gràcies!
Sara Bujalance

Hola lulii15! Per diagnosticar un trastorn de la conducta alimentària no cal que la persona estigui prima. De fet, moltes de les persones que pateixen un trastorn de la conducta alimentària tenen un pes normal o, fins i tot, estan en sobrepes o obesitat. Per tot el que expliques el teu cos està mostrant símptomes d'una malnutrició i el teva angoixa i tristesa ens estan indicant que és molt possible que estiguis patint un trastorn. Sé que és difícil adonar-se'n de que hi ha aquest problema, però això també és un símptoma habitual dels trastorns de la conducta alimentària, no veure el trastorn tot i trobar-se molt malament. Per tot això és fonamental que parlis amb els pares sobre què t'està passant. Tu no tens la culpa del que t'està passant, et mereixes ser feliç i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Oi que a tu t'agradaria ajudar-los si tinguessin un problema? Ells també volen ajudar-te. Si necessites parlar truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!