Noies
Sento alguna cosa per una noia la qual no conec, ni he parlat mai perquè em fa vergonya, ni soc capaç de agregar-la al Facebook que va al meu institut.
Hi ha cap manera de saber si a ella també li agrado o sent alguna cosa per la seva forma de ser o els gestos ?
Gracies
InterPersonal

Hola Ivan.
Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Els gestos, l'expressió de la cara, la manera de somriure, el moviment del cos, la manera de seure, de caminar, etc. són formes de comunicació no verbal que et poden donar molta informació de la persona que tens al davant. De fet, habitualment són els primers que s'activen quan ens agrada una persona. Estigues atent a aquest tipus de "missatges" inconscients perquè segurament et poden donar informació en relació a aquesta noia. Observa però també intenta fer coses per provocar la situació...o sigui, perquè puguis veure com reacciona quan tu li dius alguna cosa, o l'agregues al facebook per exemple.
Endavant. Segur que te'n surts.
Gràcies per la teva confiança
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicolog