tornarlo a conquistar?
Hola, bé, tinc 13 anys, i hi ha un nen de la meva classe que m'agrada. M'agrada des de fa dos anys, i dos anys no és poc. El problema està en què jo sempre parlava amb ell, sempre em donava abraçes i mimitos, i com podràs suposar, cada dia m'agradava mes. El problema està en què fa una setmana i mitja o així, em vaig enfadar amb unes suposades amigues, i aquestes supoosades amigues, eren molt amigues d'ell. No se què li han dit però fa una setmana que no em parla, no em mira ni res de res. A mi em fot, ja que ell em va confessar que jo també li agradava i tot això. Què puc fer per a que em torni a parlar i què estigui tot com abans? No em respon els missatges de whats app ni de facebook.
InterPersonal

Hola! Si aquest nen no et contesta per cap via, només et queda una solució, parlar-hi cara a cara. Només així podràs esbrinar què passa. Si realment li agrades, heu de poder solucionar el que ha passat. Vull dir que per molt amic que sigui d'aquestes nenes, encara no ha escoltat la teva versió i tu també ets amiga seva, no? I si realment no vol ni saber la teva versió i només les escolta a elles, realment t'interessa tenir una amic que no té en compte el que tu penses? Però tot això només podràs saber-ho quan aconsegueixis parlar amb ell.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat