puc ser anorexica i no entrarme? (18)
Hola! mira soc una nena de 15 anys que peso 46 kg i faig un 1,60. Tothom em diu que si soc anorexica o algo perque estic molt prima. A part tambe estic molt plana tant de pit com de cul. Es veritat que no menjo a vegades nomes dino en tot el dia i gairabe no esmorzo i mai sopo. Ho sigi no odio el menjar pero digusm que ja no magrada. Durant tot l dia el que més menjo son porquries o llaminadures. Menjo igual que la meva germana de 4 anys i es molt extrany perque quan era petita menjava molt i ara ja no. No se que m'sta pasant. Jo em sento b amb mi matixa pero no se... ajuda'm si us plau!!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola prexiosa! Per diagnosticar anorèxia és necessari que es donin certs símptomes com, per exemple, molta por a engreixar i tenir un estat d'ànim baix, però tot i així no totes les persones que pateixen anorèxia presenten els mateixos símptomes. A més, en moltes ocasions la persona que pateix no és conscient del que li passa, de manera que sí és possible que algú que pateix anorèxia no se n'adoni. El que sí està clar és que el que t'està passant amb el menjar no és normal i pot perjudicar molt seriosament la teva salut, per això és molt important que parlis amb els pares i aneu al metge. Ell/a mirarà que la teva salut estigui bé i et donarà pautes per recuperar una alimentació saludable. Molts petons!!