ajuda!
Bones, sóc una noia de 14 anys que d'aquí un mes i mig me'n aniré de colònies a la platja amb l'escola.
La qüestió és que vaig decidir aprimar-me una mica abans d'anar-hi. Vaig començar a fer esport, però com que no veia resultats vaig començar a fer el tonto amb el menjar. Menjava molt poc i em provocava el vòmit. Aviat me'n vaig a donar de la bajanada que era, i vaig parar.
El que passa, és que ara mai tinc gana, segueixo menjant molt poc, i si m'acabo el que em toca acabo vomitant (sense provocar-m'ho) perquè m'ho menjo a la força. No sé què em passa ni per què. M'ajudaria molt que em donguessiu algun consell!
Gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! Pel que expliques sembla que aquella preocupació inicial per aprimar s'ha acabat convertint en un problema perquè que no tinguis gana, mengis poc i vomitis no és normal. Per això és molt important que parlis amb els pares i els expliquis què t'està passant ara, ells t'ajudaran a solucionar-ho. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és imprescindible que ho facis per evitar un problema gros. A més, menjant poc i sense gana només aconseguiràs que el teu cos a mig/llarg plaç aprengui a engreixar degut a que si no li arriba prou aliment s'esforça en engreixar per tal de fer més reserves d'energia, ja que a través de l'alimentació no li arriba prou. Molts petons!!