Tenir germans grans es una pesediillla!!
Estic farta!! io tinc 12 anys i la meva germana es més gran te 16 anys, io vui portar-me be em la meva germana po esque magafa la roba sensa damanarmu, però esclar io anella no li puc agafar i ni puc entar a la seva habitació però esclar ella si que pot. Les germanes grans son molt pasades, ames ella un dia em ba tirar una espenta i vaig caura per les esclaes i em ban fe punts a la barbeta ella ambes de preguntar-me si estava b-e em va dir " no li diguis a la mare que senfederà em ni" però io pensu i que no em preguntes com estic o què¿? ella lu ke li passa te gelos. Em arribat la conclusió que em els meus pares em tenen que posar un pany a la porta perquè si no estar sempre adins. Com u puc areglar?
InterPersonal

Hola Arii!
carai si que esteu malament tu i la teva germana! Tenir germans, com tot a la vida, té aspectes positius i d'altres de negatius. Per què no intentes fer una llista dels positius? Segur que n'hi ha! A vegades quan una cosa no ens va bé, ens hi capfiquem tant que només veiem la part negativa ( que hi és, això segur) però passem per alt la part positiva ( que també hi és) i això fa que encari ens sembli més horrorós. A part d'això, si la relació és molt tibant amb ella, intenta buscar moments on us pogueu relacionar millor entre vosaltres, moments de confidencies, de compartir. encara que hagis de ser tu la que cedeixi al principi, veuràs que poc a poc ella també anirà cedint. Pensa que quan algu ens tracta bé tendim a tractar-lo bé nosaltres també, practica-ho amb ella i segur que aconseguiràs que la vostra relació millori. I res de panys!! Somriures i bones paraules!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat