Talls als canells :(
a lo millor soc una mica pesadeta pero aixo es urgent.
Porto una temporada fent-me talls als canells amb les tisores, i ho faig perqeu porto aguantan 9 anys (aquest es el nove) bulling a l'escola, molts deures entre altres coses, els profes i els meus pares no saben aixo dels talls pero lo del bullyng si. Nose que puc fer, si em poguessiu ajudar gracies
InterPersonal

Hola Abrahamer.4ever!
Hauries de començar per deixar de tallar-te els canells, ja que amb això la única cosa que aconsegueixes és fer-te més mal i no et soluciona el problema del bulling. Mira, el que jo faria seria parlar amb els meus pares per intentar solucionar el problema. Dius que ja portes 9 anys aguantant el bulling i jo trobo que és molt de temps, massa! Potser els teus pares no fan res més perquè no coneixen la gravetat del que t'està passant i si tu no els hi expliques no ho poden adivinar, per més que et tallis els canells. Si no estàs bé a l'escola ho heu de solucionar com més aviat millor i si per aconseguir-ho has de canviar d'escola, endavant! Sigui com sigui, no deixis que aquesta situació s'allargui ni un dia més, ja que no s'arreclarà per si sola. Fes-me cas i parla amb ells, i insisteix les vegades que faci falta perquè pogueu trobar una solució entre tots.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat