BFF
Hola, tinc 13 anys i el meu millor amic és un any més gran que jo es diu Jordi mel estimo molt, i bueno fa 1 any que estic pilladissima d'ell no se si pilla les indirectes que li faig, no se si ell sent lo mateix, no se si m'enten, li explico tot els secrets a ell a ningú mes. Fa un temps que em vaig liar amb un altre nen, em va agradar si però tot el rato estava pensant amb ell i m'hagués agradat potser fer-ho amb ell, el problema es que un dia li vaig explicar els meus sentiments amb indirectes i ho va entendre però d'allò no s'en recorda, vull saber si lo que sento es normal i també si tindria de deixar de ser amic d'ell encara que es l'únic amic que tinc... No se que fer :'(
InterPersonal

Hola Gallardo13.
Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Buenu...crec que per treure'n l'entrellat (és una expressió que vol dir "aclarir una cosa", "sortir de dubtes", etc.) hauràs de ser-li una mica més directa, ja que les indirectes de moment no les ha entès. O potser ha fet veure que no les entenia. No t'ho sé sir...Si sou tant amics, crec que heu de tenir la confiança com per exposar-li els teus sentiments iparlar del tema amb tranquilitat. Amb sinceritat però sense passar-te, ja m'entens. Respectant el fet que ell pugui sentir-se sorprès, nerviós o fins i tot incòmode en algun moment. Crec que deixar les coses clares és el millor que pots fer, ja que no saps encara el què sent ell ni quina serà la seva reacció. I si no sent el mateix que tu... llavors decideix què vols d'ell i ell de tu. I no t'agobïiss...
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat