Ajudaa
M'agrada un amic. Pro jo no se si li agrado a ell. El cas és q tothom diu que tenim algo entre els dos, pero no se si es vritat. Ultimament hem quedat amb grup d'amics i hem estat bastant raros per par dels dos. Una amiga nostra va dir davant seu vosaltres us agradeu, i els dos vam abaixar el cap. De moment fins q no sapiga per part seva si li molo de vritat vull intentar q es pilli de mi.. pro no se com fer-ho. Com l'obro pel whats sobint sense q pensi q soc una pesada? que faig? AJUDA SIUSPLAUU!
InterPersonal

Hola Maria <3.
Una pregunta: tu notes que ell sent algo cap a tu? vull dir si quan esteu junts, encara que sigui en grup, està més per tu, et mira més que a la resta de noies, o et fa més cas, s'intenta acostar a tu de diferents maneres...Normalment totes aquestes "coses" es noten, sobretot al principi de la relació o del flirteig. Són reaccions, fets, actituds, comportaments, moviments, gestos, etc. que es donen més a nivell "no verbal". Si veus que es dóna alguna d'aquestes coses, pots anar "jugant" amb la comunicació no verbal per anar-t'hi apropant i de tant en tant enviar-li algun missatge escrit o whats. Així també veuràs com reacciona ell...Paciència. El que no es pot fer és agobiar a una persona amb missatges i demés. Heu de trobar el "vostre ritme". M'entens?
Gràcies per confiar en nosaltres Maria.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat