L'Estimo?
Hola! M'agradaria saber si realment m'agrada un noi, o que si el que sento es provocat. No se si m'explico, el que vull saber és que si realment m'agrada, ja que els meus amic/gues han estat molt temps que estiguem junts. Ho vull sabes havans de fer el primer pas.
Gracies!!
InterPersonal

Hola Jud. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs això només ho pots saber tu Jud. Ja saps que quan algú et comença a agradar "sents" coses espercials a tots nivells (tens ganes de veure'l, busques moments per trobar-te'l i parlar-hi, sents pessigolletes a la panxa o a altres llocs..., penses en ell gairebé tot el dia, et sents feliç quan passes una estona amb ell, tens ganes d'acariciar-lo, etc.). Segurament que tot això ja ho coneixes. Escolta realment el teu cos i el teu cor a veure què et diu...Totes maneres, és bo que siguis conscient que els amics us han estat pressionant perquè us trobeu. Has de veure si aquesta "pressió" ha estat una empenteta per acabar de decidir-vos o bé ha estat gairebé una "obligació". N'has de tenir més ganes tu que els teus amics d'estar amb ell, no??? Si realment és així, no dubtis a fer el primer pas que tu dius. I si no, fer el pas de conèixer-lo una mica millor també és una manera per saber si realment t'agrada o no. Segur que te'n surts.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat