Noia :)
L'altre dia us vaig fer una pregunta sobre com coneixer a una noia que m'agradava. Vaig coneixer una amiga seva en una festa i li vaig dir sense por si me la podia presentar perque m'agradava. Ella em va dir que si que cap problema i es va interessar per la relació. Aquell dia no me la va poder presentar però li va dir a ella que tenia un noi que li anava a radere. A ella li va agradar això i quan li va dir el meu nom va dir que no s'ho pensava de jo perque no ens coneixem i que nomes ens veiem i i va dir que li interessaria que nomes fossim amics. He anat parlant amb la seva amiga i m'ha donat consells. Pero, si la veig al sortir de classe li dic algo o solament la saludo o la somric i ja parlare amb ella en una festa? Ara ja sap que a mi m'agrada. Que farieu?
Graciess!!!
InterPersonal

Hola de nou Riki!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per tornar-nos a escriure i explicar-nos com va evolucionant la vostra història!
Ens alegra sentir que hagis fet el primer pas, i un pas molt gran, enhorabona! Ara és el moment de conèixer-vos, i veure si realment t'agrada o no. Pensa que a vegades ens atrau molt una persona, però quan la coneixem la cosa pot canviar. Començar per una amistat sempre és una molt bona opció, és fonamental que primer us conegueu bé i veure si l'atracció que tu sents és mútua.
Ara ella ja sap que t'agrada, pots saludar-la i somriure-li, amb això no passarà res, al contrari veurà el teu interès. Has de valorar si vols dir-li alguna cosa més ja o esperar-te a parlar amb ella en alguna festa, això ho has de valorar tu. Pel que has dit, ella li ha dit a la vostra amiga en comú que li interessaria que de moment només fóssiu amics, per tant, el que sí que et recomanem és que siguis prudent, que vagis a poc a poc i comencis oferint-li la teva amistat. Escolta també els consells que t'ha donat la seva amiga, ja que ella deu saber millor què sent ella i què vol.
Moltíssima sort i esperem saber com evoluciona la vostra història! ;)
Una abraçada ben forta Riki!
Mariona Busto
www.consultajove.cat