Sóc rara…?
Hola, primer de tot, m'agradaria mantenir-me en l'anonimat… no se si aquest es el lloc mé indicat per fer la consulta pero bueno.
El cas és que, anant al gra, crec que m'he enamorat del meu cosí. Sé qu dit així sona molt extrany i fins i tot potser de malalt… Però és així, i la veritat és que a mi em sembla una cosa tan fàcil, tan natural que quan estic amb ell no sento que sigui el nen que ha crescut amb mi tota la vida (ell també està enamorat de mi). Però es que tot és tant extrany i se'm barreja en una mescla extranya culpabilitat, amor, inseguretat… Li vaig dir que sí que volia sortir amb ell, de moment en secret, però sento que està malament per molt bé que es senti estar aal seu costat.
I després el pitjor es que viu a Madrid. Només el veig unes tres vegades a l'any i se'm fa etern esperar a veure'l. I ara per setmana santa el veuré i tinc por del que pugui o no passar…
Sóc molt rara oi adolescents? siusplau doneu-me algun consell!!!
PD. gràcies per ser com sou, m'encanta el web!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs jo, més que raro, veig que potser el que cal és que et plantegis si és viable aquesta relació. Si tu creus qeu si doncs endavant, si creus que no suportaras els mals de cap qeu hi pot haver, doncs potser millor prendre una decisió des del cap i parar aquesta situació.
Tu decideixes! Si sents que serà un calvari i que els teus sentiments no s'acabaran de definir. Pensa en si et convé o no allargar aquesta situació. A vegades en l'amor hem d'escollir algu amb qui estar segurs i tranquils. És una decisió que també hem de prendre amb el cap.
Sort!
Eli Aulet www.interpersonal.cat