Caracter... :(
Hola, el meu problema es que quan algu hem fa un elogi o quan intento parlar amb algu a qui trobo atractiu hem poso molt nerviosa u hem torno super borde quan jo en realitat no soc així.
1- és normal?
2-Que puc fer?
Gràcies :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et díria doncs que moltes vegades ens passa, i si que és important voler-hi fer alguna cosa, bàsicament per a poder disfrutar de la relació més que de quina imatge dono. Has de confiar amb tu i tot i la por i la vergonya, afronta't a la situació. Intenta somriure i dir el que pensis. A vegades, en aquesta situació lo important no és fer-ho tan bé com voldriem, lo més important és tirar-nos a la piscina encara que ens equivoquem, epr veure que els errors que fem en aquestes situacions tampoc són tan trascendentals. Així que a fer petits passos i endavant!Eli Aulet www.interpersonal.cat