NO SE QUE FER
M'agrada molt un noi que és dos anys més gran que jo ( en tinc 15 ). El problema és: mai he parlat amb ell. I puc assegurar que no m'agrada només pel seu físic ( no se molt bé com explicar-ho :'') )El veig moltes vegades pels passadissos del cole però no tinc la força de voluntat de dir-li alguna cosa. Soc una noia molt tímida i em costa molt parlar amb la gent. A més a més sempre està amb els seus amics i això fa que encara tingui més vergonya.
No se com fer-ho i per això us demano consell!
InterPersonal

Hola Anelezel23!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Tens vàries maneres d'iniciar el contacte amb ell. Podries provar a través de les xarxes socials. Tot i que no recomanem que sigui l'única via de comunicació que tingueu entre vosaltres, moltes vegades i especialment per persones tímides les xarxes socials ens poden donar un cop de mà, per trencar el gel i començar a conèixer-vos. Si aquesta via no t'acaba de convèncer, pots intentar parlar amb algun amic o amiga d'ell, a vegades pot resultar-nos més fàcil apropar-nos a la persona que ens agrada per mitjà d'altres. Si amb tot això no ho veus clar, l'altra opció que et queda és "empassar-te" la vergonya i donar el pas iniciant directament una conversa amb ell, aprofitant algun dia que te'l trobis sol pels passadissos. Sabem que aquesta última opció és la més difícil i la que fa més vergonya, però tu mateixa has de triar aquella opció amb la qual et sentis més còmoda.
Una abraçada i molta sort! Ja ens explicaràs!
Mariona Busto
www.consultajove.cat