dubtes ansietet? depressió?
Hola!!
Tinc una pregunta. Vaig al psicòleg vale? crec que tinc ansietat i em va fer anar a un grup de mindfulness i allà ens van donar un test de preguntes. Actualment m'estic llegint un llibre de psicologia i hi havia un test de depressió i resulta que eren les mateixes preguntes que vaig fer allà, i m'ha sortit depressió greu. Creus que puc tenir depressió i la psicòloga no haver-me dit res? fa un any que hi vaig i en cap moment m'ha dit: tens depressió, o tens ansietat, o no sé què. no m'ha dit res. Això que vol dir que realment no tinc res d'això? És que si ho tingués potser em farien més proves o algo no?
Gràciies!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Amb la informació que ens dónes no podem dir-te què tens i què no tens. Hi ha molts tipus de tests d'avaluació psicològica però sempre han d'anar acompanyats d'una avaluació individualitzada. Un sol no pot, ni hauria, autodiagnosticar-se de depressió greu. El que nosaltres et recomanem sincerament i t'animem a fer-ho és que comentis tots aquests neguits amb la teva psicòloga, ella és la persona que està portant de prop el teu cas i segur que et pot respondre a tots aquests dubtes.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat