Un consell sisplau? Urgent
Hola,
Tinc 13 anys, i fa cosa d'un any que parlo amb un noi que té 17 anys. La nostra relació és molt estranya. Vam estar de tonteig molt de temps però no va passar res, ens vam enfadar una temporada però ara ja tornem a plarlar.Hem quedat un parell de vegades.
Un t'estimo hi és a la nostra conversa via whatsapp cada dia. No sé què fer, perquè l'estimo però no em veig amb ell.
Després hi ha un noi de la meva edat que m'atrau molt físicament però estic començant a pillar-me d'ell. Em sento el seu segon plat però no puc dir-li que no a res. Ens ho expliquem tot i verdaderament em fa mal que em parli d'altres nenes. Ell no vol res amb mi tot i que juga a dos vandes i tonteja amb mi i amb una altra.
Espero que em pogueu donar un parell de consells per poder-me ajudar amb aquest petit infern. Moltes gràcies.
pd: Perdó si no m'equivoco amb la categoria, sóc nova...
InterPersonal

Hola Aida123!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Anem per parts. Pel que fa al primer noi del qual ens parles, sembla que la vostra relació funciona molt bé via WhatsApp, però no t'hi veus amb ell com a parella, i això és molt important, ja que és el que sents ara. Que l'estimis no significa que hagueu de tenir una relació més enllà de l'amistat i si tu mateixa dius que ara no t'hi veus, no et preocupis, deixa passar el temps i poc a poc aniràs aclarint els teus sentiments. Ja ho veuràs, no tinguis pressa.
Pel que fa a l'altre noi, si ell ja t'ha dit que no vol res amb tu, però juga a dues bandes tontejant amb tu i l'altra noia, el que et recomanem és que posis tu una mica de distància, ja que sinó, és probable que et faci patir. Sabem què és difícil, i més si t'atrau tant, però no és just que jugui amb els teus sentiments si ja té clar que no vol res amb tu.
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat