Es una tonteria, però em preocupa....
Un dia d'aquest, vindran a casa meva, un amic del meu pare, la seva dona i el seu fill. El noi, es de la meva edat, va al mateix curs que jo i tot, però el problema es que només le vist un parell de cops en la meva vida i d'això fa més de 5 anys. La qüestió es que no se de que puc parlar amb ell, com actuar, que dir o que no dir, ja que hi hauran els nostres pares davant, i tal... (sóc noia).
Tampoc no se com vestir-me per donar bona impressió als convidats. També vull fer-me un pentinat diferent, tinc el cabell per els "ombros" (cosa que no m'agrada, ja que els vull més llargs), i no se com maquillar-me (tinc 14 anys).
Se que tot es una mica tonteria, però em té una mica inquieta des de que em vaig enterar de que venien. Moltes gràcies per llegir-me i per contestar-me :)
InterPersonal

Hola Txell! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Degut al gran vòlum de consultes a vegades no podem contestar al moment i segurament aquesta trobada amb els convidats ja s'hagi donat. Esperem que anés bé. El nostre consell en aquestes situacions seria que tot i que a tots ens agrada i és important cuidar el nostre aspecte físic, intenta estar còmode amb tu amteixa i acceptar la teva manera de ser, eprquè així aconseguiràs treure-li més suc i veuràs més alternatives de com pentinar-te, vestir-te, etc. Si estàs molt pendent de ser diferent, perdràs oportunitats per destacar el teu pròpi look i divertir-te provant coses noves. En quant a què dir en una situació així, no anticipis motl què dir, es tracta de divertir-te i observar com et pot sorprendre la vida. Si somrius i mantens una actitud oberta, lo altre ja ve rodat. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat