Ja no se qué fer
Hola! Soc una noia de 17 anys i aquesta pregunta esta relacionada amb l'amor... Al 2012 vaig conèixer un noi, y vam estar l'estiu junts, però ell tenia novia, ens vam enfadar i a l'hivern vam tornar (ja no estava amb la novia) ens vam barallar un altre cop i a l'estiu un altre vegada, al 2014 va vam estar junts pero despresho vam deixar i ara al gener vam tornar a parlar y semblen una parella pero el parla ens dura una setmana o aixi xq ràpidament deixem d fer-ho, quedem i estem molt be, nose que sento per ell, pero cuan estem junts estic genial, l'esborra pasen molt rapid i es el millor que tinc, ho he intentat amb altres nois pero no puc xq es ell... Aquest divendres s'hem va escapar q tenia sentimentsper a ell i la seva resposta va ser q no volia veurem malament per ell ni res.... Jo ara estic molt malament,no tinc res clar...
InterPersonal

Hola bonica,
Carai sí que dura aquesta història! Sembla que no acabeu de trobar ni el moment oportú ni la manera d'entendre-us del tot, oi? Tinc la sensació que tot i que t'agrada molt, hi ha certes coses amb les quals xoqueu i discutiu molt fort.
És normal que amb la nostra parella tinguem algunes discussions o punts de vista diferents, però també ens ha d'aportar sensació de benestar i de tranquil·litat. Ens hem de sentir a gust amb la nostra parella. Si ell no t'aporta aquest benestar.... potser hauràs de plantejar-te quin futur hi ha en aquesta relació. Sé que és dolorós el que et dic, però a vegades hem d'aprendre a mirar més enllà i prendre les decisions en funció de si patirem més en un futur o no.
Una abraçada molt forta bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat