Pes molt?
Hola, tenc problemes amb el meu pes. Faig més o menys 1'65 i pes 66 quilos.
M'agradaria fer esport però tenc els turmells malament i no puc fer exercici. M'agradaria aprimar-me sobretot les cames. Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola Júlia! El teu pes està bé, així que pots estar tranquil·la. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple). També és important fer esport habitualment, però si ara no pots pels turmells hauràs de fer repòs i esperar fins estar recuperada per poder començar de nou amb l'esport, només cal que tinguis una mica de paciència. Molts petons!!