tinc un problema?
Hola adolescents!!
Fa temps que hem sento molt malament amb el meu cos. Hem veig les cames gordes i la panxa unflada. Faig 3 hores d' exercici a la setmana, però fa 2 mesos o aixi vaig començar a deixar d' utilitzar l'ascensor, a fer sentadilles quan m'acotxo al terra o a fer abdominals quan en tombo.
Vaig començar a vomitar el que menjava, però hem dona molt de fàstic i ho intento fer el mínim possible. També m'han dit que menjo molt menys que abans, però jo no hem dono conte. Ja no mengo ni xocolata, ni galetes ni res d'aixo que engorda massa. Li vaig dir a una amiga meva aixo fa 3 mesos (porto 5 mesos aixi) però hem vaig començar a desmaiar constant ment i a marejarme per no res i aixo hem va fer dir lis a les meves amigues, perquè si hem passava amb elles que no diguin res. Però elles van fer un gra massa y ara ho sap mes gent de la que calia i hem preocupa que li diguin als meus pares o a la meva tutora.
Hem vaig començar a tallar fa 3 mesos, perquè ehem sentia tan malament per haver menjat i no poder vomita ro, i ara porto els dos braços, la panxa y es cames plenes de talls i ja ve l' estiu i no se com les dissimularé.
He mirat les altres consultes i se que hem diràs que lo millor esque lis digui als meus pares, però ells i jo ens portem fatal. Ni jo els considero els meus pares ni ells jo la seva filla. Es pot dir que no tin pares.
Mesuro 1,55 y no se quant peso, hem fa por pujar a la bascula. Si segueixo així, creus que puc arribar a tenir problemes mes greus?
siusplau contesteu lo mes rapid possible.
Moltes Garcies adolescents!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius ho estàs passant força malament i em sap molt de greu. Per tot el que expliques podem considerar que ja tens un problema perquè tot el que t'està passant amb el menjar, els talls, l'estat d'ànim... no és normal, i per això necessites ajuda. Entenc que la relació amb els pares sigui complicada, però tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen dret a ajudar-te. És necessari que els donis l'oportunitat d'ajudar-te com mereixes, si no els hi dius segur que no podran ajudar-te. Intenta deixar els problemes amb ells per un moment i explica'ls què t'està passant. També pots parlar amb els professors de l'escola. Parla amb el tutor/a o amb algun professor/a amb el que tinguis confiança, ells també et poden ajudar. I si ho necessites també pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!