No sé com oblidar-lo
Fa ja bastant de temps vaig conèixer a un noi, en aquell moment no el vaig veure com una possible parella, ni tan sols com un amic, només un conegut. Ens vam veure un altre cop i res. Un dia, no sé com vam començar a parlar, i vaig enamorar-me'n perdudament... Ell em responia, teniem una icona del whatts per nosaltres que significava molt per a mi, em deia coses maques, m'explicava coses que no explicava ni als seus amics... Em vaig penjar molt, massa. Ell tenia nòvia, i sé que no estaven gaire bé. No sé per quin motiu la relació es va refredar, vam perdre el contacte i tot es va refredar. Vivim lluny, osigui que no ens podem veure i jo ja no sé què fer per oblidar-lo. He intentat tornar a parlar ammb ell, recuperar la confiança, però sembla que ell no recorda res de nosaltres... Algun consell?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Intepersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Quan una relació ha estat important per nosaltres, encara que no hàgiu sigut parella, no es pot oblidar, simplement hem d'aprendre a viure amb això, amb el fet de que en aquests moments, i pel que ens expliques, ell no està per la labor de recuperar la confiança que en el seu dia vàreu tenir. Sabem que no és fàcil, però amb el temps podem recordar-ho sense que això ens faci patir.
Intenta distreure't, surt amb els amics i amigues, fes coses per a tu, i veuràs com de mica en mica estàs millor.
Una abraçada i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat