6/01 urgen sisplau
FA temps vaig teñir problemas amb un grupo de amigues. Som cuatre noies i un noi i em pasar tota l'estiu junts. El cas es que en marguinen i pasen bastan de mi ARA. Jo nomes els tinc a ells i sempre que intento parlar del tema fan com si res. Nose que fer estic molt malament i no tinc autoestima, fins i tot e pensar en suicidarme pero no lo podria fer aixo als meus pares. Tinc molta por a la soletat i els vull recuperar ja que he intentat ver al tres amics pero no es el maieix. Hi ha dies que en parlen molt be pero altres suden. Sent que no soc jo mateixa i que ho estic perden tot, fins i tot les ganes de voure, fa temps que no surto de casa desde febrer. Con puc tornar a ser jo mteixa i recuperarlos?, que faig? Ajudaume siplau perqué les ganes d suicidarme augmenten...
Elena Crespi

Hola gemm12!
Si ells fan com si res... podria ser que no passés res? senzillament que tinguessin dies millors i dies no an bons, dies en els que tinguessin més ganes de parlar i d'altres que en tinguin menys, uns que estiguin més comunicatius i carinyosos i d'altres menys. I que tu ho visquis com si no volguessin estar amb tu però realment sí que vulguin i per això diguin que no passa res.
Si tens poca autoestima (o no en tens) pot ser que això faci que vegis les coses pitjor del qu eestan... per tant, t'animem a que busquis activament la teva autoestima trobant aquelles coses bones que tens, buscant coses que et facin somriure, mirant de trobar també noves amistats que et facin sentir bé...
T'enviem molta energia i un petó molt gran!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat