noi amb novia
Hola! He tingut un problema, crec que estic pillada d'un noi que té novia , però el problema és que ell està fatal amb ella i sempre estem junts però esque ara em deixa els vistos i em deixa plantada però crec que estic pillada i no se ue fer perquè el veig dos vegades a la setmana perquè anem a la mateixa acadèmia d'angles i cada vegada que el veig estic super nerviosa y bff esque es super guapo...
InterPersonal

Hola 6M!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersoal. Gràcies per escriure'ns!
Si ell té nòvia en aquest moment, ho has de respectar. Sabem que costa, i més si ell és tan guapo i t'agrada tant. Pensa que és normal que et posis super nerviosa quan el veus, quan ens agrada algú és la reacció més comuna, però estigues tranquil·la, ell no té perquè notar-ho.
Si ho està passant malament amb la seva parella, el que pots fer és oferir-li el teu recolzament com a amiga, interessa't per com està i ofereix-li la teva ajuda per si la necessita. Aprofita els dos dies que us veieu per setmana per conèixer-lo millor.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat