Me'n vaig de colonies
Hola,
la setmana que bé anem de colònies amb el cole i jo estic a "dieta" i m'agrada menjar sa, equilibrat i sense grases saturades i poques grases d'origen animal. La questó es que a les cases de còlonies sempre fan en plan tall arravossat, patates fregides, pizza, etc. Nose que fer perquè durant aquests tres dies que estarem de colònies no m'engreixi... necessito ajuda ràpid perquè marxem daqui a una setmana. GRÀCIES!!
Sara Bujalance

Hola! Menjar arrebossats, pizzes, patates fregides de tant en tant forma part també d'una alimentació equilibrada perquè són aliments que consumits de forma moderada i ocasional els podem menjar perfectament, així que marxa de colònies, menja tranquil·la i passa-t'ho bé. A més, de colònies s'acostuma a fer molta activitat, de manera que el teu cos cremarà energia i et vindrà molt bé menjar el que et posin. I recorda que no cal estar a "dieta" per tal de mantenir un bon pes, sinó que només cal fer uns hàbits alimentaris equilibrats, com els que proposa la piràmide alimentària, i fer esport de manera habitual. Molts petons!!