No se que fer!!!!!!!!!!!
Holaa, habera m'agrada un noi pero fa com 3 o 4 setmanes que no el veig, i per parlar amb ell sempre li tinc que obrir jo per whatsapp, ella com a molt m'ha obert 2 vegades, al novembre que encara no m'agradava casi sempre m'obria ell pero ara no es aixi. L'altre dia l'anava a veure perque habia quedat amb un grupen de gent pero al final no va venir i li violia dir que ell m'agradava. Les meves amigues diuen que jo li agrada a ell pero jo crec que no, tambe hem diuen que si el no hem obra que jo no li obri, pero altres amigues em diuen que li digi que no l'obrire jo sempre. I no se que fer per veure'l, perque els meus pares m'han castigat sense sortir i no se si dir-li que m'agrada per whatsapp o a la festa d'aniversari de la meva germana ya que ell be.
InterPersonal

Hola Emma!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Com saps, l'única manera que tenim per saber què sent, és preguntant-li directament a ell. Les vegades que un es connecta al WhatsApp o que ens obra conversa, poden confondre'ns més que una altra cosa.
Si tens clar que li vols dir, pensem que la festa d'aniversari de la teva germana és una oportunitat fantàstica! Sempre és millor dir les coses en persona, el cara a cara ens dóna moltes pistes de com l'atra persona rep les nostres paraules, i els missatges no verbals són també molt importants (gestos, mirades). Així que nosaltres t'animem a que si ho has de fer, ho facis en persona!
Una abraçada ben forta Emma i ja ens explicaràs com ha anat! ;)
Mariona Busto
www.consultajove.cat