2..
Bones, m'agradaria que m'ajudessiu. Tinc un problema a l'hora de escullir parella, estic enamorada del meu ex pero hi ha un noi que es simpatic i no esta mal i ens 'agradem' els dos.
El problema es que jo al meu ex no el deixaria per ell pero si que a ell el deixaria pel meu ex. Crec que podria haver-hi possibilitats de tornar amb el meu ex en un futur i aixo em fa tenir dubtes, pero tampoc ho tinc del tot segur. Què faig? O que em recomenarieu?
InterPersonal

Hola Clara!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Tant de bo poguéssim saber què passarà d'aquí a un temps, sembla que tot seria més fàcil. Començar una relació sabent que t'agrada una altra persona, i a més que aquesta persona sigui el teu ex, no és fàcil. Això pot provocar que no estiguis cent per cent i amb totes les forces per iniciar una relació, i això tampoc seria just per l'altra persona, que probablement començarà amb tu amb ganes de que la cosa vagi bé.
Et pot ajudar que et posis en el lloc de l'altra persona, a tu t'agradaria que comencessin una relació amb tu sabent que l'altra persona encara pensa amb la seva ex? Et recomanem que si tu no ho veus clar i tens dubtes, no tinguis pressa en prendre una decisió. Valora què et convé més a tu i quins són els teus sentiments, ja que no podem esperar a veure què fa o vol el teu ex.
Una abraçada Clara!
Mariona Busto
www.consultajove.cat