possible anorexia/bolimia?
Hola!
be, fa un temps, com un mes o algu aixi, que em precupa molt el meu pes, abans pesava 55, ara peso 53. casi mai tinc gana, i quan en tinc i menjo em passa molt rapid. a l'hora de sopar no vull menjar mai, pero la meva mare m'obliga, algun cop o altre me provocat el vomitat. tambe fa un 15 dies em van fer analisis de sang perque em vaig desmallar, van veure que tenia poc globols blancs a la saang, ens van aconsellar que menjes més, pero jo no tinc gana. quan em miro al mirall a vegades m'agrado i a vegades em faig fastic, soc baixeta (1.57) i tinc bastant pit, i no m'agrada. el meu novio amb diu que soc perfecte tal i com estic, pero jo no o veig aixi.
pot ser que estifui começant a tenir un trastorn alimentari? paranoies meves?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. La veritat és que pel que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus pateix molt i se sent molt malament amb si mateix/a. Per això és molt important que parlis amb el teu novio, amics i pares sobre el que t'està passant. Sé que parlar amb els pares d'això pot no ser fàcil, però és indispensable que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells volen ajudar-te tal i com t'agradaria fer-ho tu si ells tinguessin un problema. Parla-hi el més aviat possible. Molts ànims i molts petons!!