Li agrado o no li agrado?
Primer de tot, gràcies per fer aquest consultori!
El cas és que fa uns 5 anys va venir nou un noi a la meva classe, i des del primer moment ens vam caure molt bé, pero mai havia pensat en tenir res amb ell fins aquest curs. Sempre estem tontejant i la gent ens diu que semblem novios. Tenim molta confiança l'un en l'altre. Els seus amics sempre m'estan preguntant que si ell m'agrada i més d'un cop he sentit que li agrado, i a vegades noto que es comporta diferent amb mi que amb les altres noies, com per exemple, noto que em mira diferent, alguns cops l'he pillat mirant-me a classe. Jo crec que m'agrada, pero no estic segura de si jo a ell li agrado realment, perque és un noi molt llançat i quan vol sortir amb una noia s'ho diu sense problema, per aixo dubto de si sent algo per mi, perque nomes els seus amics són els que em diuen que li agrado, pero ell no em diu res. Les meves amigues i amics també em diuen que està pillat per mi, pero llavors, per què amb les altres noies es llença i amb mi no? Realment li agrado? Es que nose si llençar-me jo, pero tinc por d'equivocar-me. Ajudeu-me!!
InterPersonal

Hola Maricasa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies a tu per escriure'ns!
Doncs com ja hauràs llegit en alguna altra consulta, l'única manera que tenim per saber què sent realment és preguntant-li directament a ell. Sabem que fa molta vergonya, i que costa fer el pas. Ens preguntes com és que amb les altres noies es llença i amb tu no, doncs nosaltres tampoc ho sabem, però podria ser que li fes més vergonya, quan realment sentim alguna cosa important, costa més manifestar els nostres sentiments, i podria ser que a ell li estigués passant això.
És del tot normal que tinguis por a equivocar-te, a no saber què dirà, però a vegades val la pena arriscar-se i "empassar-se" la vergonya, ja que la recompensa pot ser millor. Què és el pitjor que pot passar? Doncs que ell et digui que no sent el mateix per tu, per tant, hauries de respectar la seva decisió i valorar com podeu seguir sent amics sense patir. No tinguis pressa, tu mateixa veuràs quan és el millor moment.
Molta sort i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat