Uix.... jope , l'ex vuelve
Holaaaa,
Volia comentar, que es que , fa un any i dos mesos vem tallar jo i un nen que sortiem , jo encara no he
aconseguit soperar-lo i encara m'agrada.La qüestió es que al fin m'estaba començant a ovidar fins que la meva millor amiga m'ha dit que li agradaba el nen (ella i ell son millors amics) , i que el nen li tractaba
super bé i li agafava de la mà ...Crec que al nen li agrada la meva millor amiga , sabia que pasaba algu pero mai vaig pensar que s'agradarien mutuament. El tema es que jo vull que la meva amiga sigui feliç i esta tant enamorada, es que hauries de sentir-la parlar, es monissima. Crec que serà molt feliç si surten perque jo vaig ser molt feliç.Llavors jo li he de preguntar al nen (que no em porto gens) si li agrada la meva millor amiga.El problema es que al saber aixo , m'ha tornat a cridar l'atenció en nen.I em torna a agradar una mica .Aixi que per una part estic trista i per altre emocionada.El problema es que si li dic a la meva amiga , ella es negara a sortir amb el nen per mi.pero jo no vull , aixo , jo vull que sigui feliç com ho vaig ser jo sortint amb ell.
Meerci
InterPersonal

Hola Chuche!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Primer de tot dir-te que la teva amiga és molt afortunada de tenir una amiga com tu.
Les relacions que han estat importants per nosaltres, no es poden oblidar, però arriba un moment que un pot recordar-les sense patir. El fet que hagis reprès el contacte amb ell pot haver reactivat els teus sentiments, això no podem controlar-ho, i és normal que t'hagi passat. Has de valorar si aquest fet ha estat puntual, o realment t'estàs plantejant tornar-ho a intentar. Pel que expliques, tot apunta que prefereixes que sigui la teva amiga qui provi d'iniciar una relació amb ell. Valora si té sentit que li diguis alguna cosa a la teva amiga o no, en funció dels teus sentiments cap a ell i de les conseqüències que això tindrà. I per altra banda, valora també com gestionaràs que la teva millor amiga estigui sortint amb ell.
Una abraçada i enhorabona per ser tan bona amiga! És admirable!
Mariona Busto
www.consultajove.cat