PANXA!!!!!:(
Hola! Resulta que medeixo 1,50 i peso uns 50kg. Tothom em diu que ja estic bé de pes però no ho aguanto més. Quan em miro al mirall de cos sencer veig que la meva panxa és bastant grossa comparada amb la de les meves amigues. Tinc un amiga que medeix i pesa el mateix que jo però ella no té tanta panxa i no em veig bé. A més, aquest any fem una sortida a l'aquadiver i s'hi ha d'anar amb biquini o banyador i no tinc banyador llarg, només biquini i quan m'el poso no m'agrado, perquè s'em marca la panxa. La sortida la fem al juny i m'agradaria reduir la panxa que tinc d'ara fins al juny. Em podrieu donar algun consell? I ja faig una alimentació equilibrada.
Merci adolescents!!!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, així que pots estar tranquil·la. No hi ha cap manera d'aprimar una part concreta del cos com la panxa, per exemple. Però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, inclosa la panxa, menjant equilibrat i fent esport. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar panxa en concret mirar de fer abdominals, exercicis amb un hula-hop i exercicis com aquests:
I molt important, NO et comparis amb les altres noies, cada cos és diferent (encara que dos cossos mesurin i pesin el mateix poden ser completament diferents). Recorda que la forma del cos depèn en bona part d'una part genètica que no podem ni canviar ni triar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!