amistat
el que ara explicare ja ve de fa molt de temps. El cas es que un dia vaig coneixer a una nena i em va caure molt be, pero a la meva millor amiga no i es van fer com "enemiges". Jo de tan en tan anava amb aquesta nena, fins que un dia la meva amiga em va dir que no hi anes mes. Com que s'havia enfadat tant i vaig fer cas, i li vaig anar xupant el cul ( no literalment, osigui feia tot el que ella feia). un dia vaig adonarme'n que no podia continuar així i li vaig dir tot el que pensava i encara seguim enfadades. Vaig comensar anar amb aquesta altre nena, despres d'haverli fet putades obligada per la meva exmilloramiga i em va perdonar per tot. ella ja avia fet tota una vida, amb diferents amics i tal. Pero quan vaig arrivar jo va comensar a venir sempre amb mi, sempre anavem juntes i l'any passat fins i tot em va dir que era millor amiga seva i tot. per aquest any torna a estar molt unida amb la seva millor amiga de quan jo no hi era i m'estan deixant una mica de banda. la nostra amistat ja no es el que era, que puc fer per recuperarla? he pensat en parlaro amb ella, per em fa por que quan li expliqui s'enfadi amb mi.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
El que és important és que no cometem l'error de tancar-nos amb una sola persona. Moltes vegades cometem l'error de pensar que únicament podem tenir una millor amiga i ens tanquem en aquesta idea. A mesura que ens anem fent grans anem veient que no és incompatible tenir dues o més amigues, i repartir el nostre temps amb totes elles.
El millor que pots fer, o el que nosaltres et recomanem, és que parlis amb ella (com tu dius) que li expliquis com et sents. Segur que si parleu les coses amb calma i tranquil·litat podreu trobar una solució perquè tu et puguis sentir millor i ella pugui seguir anant amb aquesta noia, qui sap! Potser podeu fer un grup les tres i passar-ho molt bé juntes!
Molts ànims!
www.consultajove.cat