dubtes
Hola m'agradaria que em ressoléssiu alguns dubtes:
Últimament per berenar quan començo a menjar no puc parar encara que no tingui gana que puc fer?
Peso uns 45kg i mesuro 1,59m esta bé el meu pes? o peso massa? o massa poc?
Moltes gracies i perdó per les faltes
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no has d'aprimar res! Si aprimessis podries tenir problemes seriosos de salut i creixement. Pel que fa al berenar, si veus que hi arribes amb molta gana i que menges més del que tenies previst, el que has de fer és assegurar-te de que a l'hora d'esmorzar i dinar has menjat prou. Quan la gent no esmorza o dina suficient el més habitual és que a l'hora de berenar i sopar ho "compensi" sense voler. Així que la millor manera d'evitar un berenar excessiu és menjar de tot, variat, equilibrat, fer 5 àpats al dia (esmorzar, dinar i sopar com a principals i mig matí berenar com a complementaris), i fer-los bé, sense quedar-te amb gana. Això t'ajudarà a fer un berenar moderat. Molts petons!!