Nose que fer...
Fa uns 4 o 5 mesos que em mola un noi, i de vegades he pensar que jo també li agrado, però cada dia estic més segura de que no és així. Nosé que fer... no tontegem ni res, jo voldria que fos així. Esque es impossible que jo li moli... Els ultims dies les meves amigues man dit que estic apagada, jo sempre soc molt alegre i ara estic trista, com deprimida. Nose que fer, he intentat que deixar d'estimar-lo però no puc, mai he estimat tant a un noi que m'agradi, apart d'intentar deixar d'estimarlo una altra opció seria agradarli pero com que es una cosa impossible, doncs no ser que fer.. no puc mes...
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Perquè tens tan clar que tu no li agrades? Això no ho sabràs fins que no parlis amb ell. Entenem que pugui fer vergonya i por la seva resposta, però hauràs de posar en una balança: la por a la seva resposta, o seguir com fins ara sense saber el que ell sent per tu.
Si no li vols preguntar, i prefereixes, com dius, "deixar d'estimar-lo", el millor que pots fer és intentar agafar una mica de distància, intenta pensar en tu, fer coses que t'agradin, distreure't i passar temps amb les teves amigues. Sovint aquesta és la millor manera per passar pàgina!
Molts ànims
www.consultajove.cat