19/3/15
Hola! Resulta que fa 6 mesos em vaig liar amb un noi, però viu a l'altra punta de catalunya i jo només tinc 15 anys... Llavors ara m'agrada moltissim però no el tornare a veure fins daqui uns altres 6 mesos! Jo me l'estimo moltissim però no se si ell sent el mateix ja que no parlem ni res... Només que un dia un amic que compartim em va dir que li va agradar estar amb mi...
Ajuda siusplau!!!!! Petons😊
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
No ens planteges cap pregunta concreta, entenem, però, que no ha de ser fàcil que t'agradi una persona que viu lluny de tu i que tardaràs temps a veure. L'única manera que tens per saber si ell sent el mateix que tu, és preguntar-li, parla amb ell, com que no el pots veure, pots fer-ho a través del xat o de les xarxes socials... entenem que et pugui vergonya però hauràs de posar en una balança: la por a la seva resposta, o continuar com fins ara sense saber que sent.
Molts ànims!
www.consultajove.cat