por a enamorarme...
hola adolescents! gracies per llegir aquesta consulta esteu ajudant mol a els adolescents gracies!
Pos que tinc una amiga que som molt amigues. ens va invitar a la seva festa d'aniversari a dormir a casa d'ella resulta que ella te un germa besso i pos porto un lio perque no se si m'agrada o no... resulta que les meves ultimes experiencies no han sigut mol bones la veritat...
un vam durar dos setmanes perque no m'agradava tant com avans osigue no el coneixia molt i vam escomensar a sortir, el vax coneixer i pos no em caia molt be la veritat... li vaig fer una mica de mal...
temps despres vaig sortir en un atre que tampoc el coneixia molt sol del institut i em vaig enamorar... al cap de semanes vam començar a sortir pero passat un mes sentia que aquell amor ia no era com el de avans...
mes tard vaig estar en un atre (no penseu que soc un puton eeh) ell ja m'havia agradat temps anrrere pero com que ell a mi no me volia pos mel vaig treure del cap... vam començar a sortir i resulta que me feia feliç era una sensacio que un altre mai m'havia donat era la persona que mes estimava... al cap d'un mes me va dixar i u vax passar mol mal... llavor vaig saber el que sentien els meus ex quan els vaig dixar...
ara resulta que hem fa temor enamorarme perque no bull fer mal ni que me faiguen mal entens?? i no se que fer la veritat... voldria ajuda
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que després de la ruptura amb aquest últim noi, et faci una mica de respecte començar una nova relació amb alguna altra persona. Les experiències viscudes ens ajuden a analitzar cada vegada millor la situació per poder veure si hi ha perill o no.
Procura no precipitar-te, dóna't un temps per conèixer la persona que t'atrau i després ja decidiràs si t'agrada o no. A vegades només sentim atracció o curiositat per una persona i ho podem confondre amb l'enamorament. Pren-te el teu temps per anar veient si t'agrada o no com és.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat